Monday 24 September 2012

Rumah berpuaka di United Kingdom, st Osyth Essex.



 Seorang ibu terpaksa membawa anakya lari dari rumah impianya, kerana dihalau 12 hantu yang bermautautin  setelah sekian lama di dalam rumah teesebut.



Pemberita the Sun Cik Miranda ketika berada di luar rumah berpuaka tersebut.
  
Vanessa Mitchell, 37, telah melarikan diri dari rumah dari rumah tersebut setelah ganguan daripada hantu ini telah mencapai tahap maximum, ia merupakan mimpi ngeri & seperti berada di alam neraka yang nyata menurut beliau.

Antara ganguan yang 12 hantu tersebut, Vanessa pernah dipukul oleh bayang2 yang menakutkan, pernah ditarik rambut, hantu tersebut juga pernah menjatuhkan tetamu Vanessa ketika menaiki tangga, hantu tersebut dinyatakan kerap menggerakkan barang perabot di dalam rumah yang berusia 500 tahun tersebut. 
Keadaan di dalam rumah, area tangga di mana roh2 jahat menolak jatuh tetamu Vanessa.

Roh2 jahat juga pernah memercikan darah di kawasan ruang tamu rumah tersebut, menurut beliau juga kawasan persekitaran ruang tamu juga pernah menjadi sejuk secara mendadak & api untuk pemanas badan tiba2 terpadam.... ganas juga hantu ni.
Kejadian paling menakutkan ialah ketika Vanessa terlihat bayang2 lembaga seorang lelaki berdiri di sebelah anaknya yang sedang tidur, setelah 3 tahun diseksa hantu2 jahat dalam rumah tersebut, vanessa akhirnya meninggalkan rumah tersebut & berpindah, beliau menjadikan rumah (merupakan penjara kepada nenek kebayan suatu ketika dulu) sebagai tempat lawatan bertiket untuk menampung kos pinjaman rumah tersebut...
Seorang inspector hantu@ paranormal telah memeriksa kawasan tersebut, beliau berkata : kotigok my heart boh, nokuro iti ogumo rogon id hamin tii (persekitran dalam rumah ini membuat anda seperti tidak dialu-alukan, membuatkan anda rasa takut, tidak ceria & suasana seperti berada di kawasan perkuburan.

Tapi yang sia hairan tu hantu pandai kasih pindah2 barang, kebaikannya ialah bila barang2 dalam rumah tu bersepah, ada hantu yang susun barang tersebut semula.

Sumber : www.thesun.co.uk

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...